LAMAN TULIS ENTRI AGAMA RESIPI TIPS PETUA INFORMASI REVIEW PRODUK REVIEW NOVEL LIRIK & YOUTUBE PETA LAMAN
Bukan sekadar belog resipi biasa,ini sebuah belog resipi kehidupaN

Cari Blog Ini

Memuatkan ...

Sabtu

EPILOG DARI SEBATIK

epilog dari sebatik




ASSALAMUALAIKUM WBT
hai semua..apa khabar? kathy harap ok je semua. sambil on9 tadi kathy terlihat lak rancangan dokumentari kegemaran ramai,Majalah 3 edisi 15 Septembar 2012 sedang bersiaran. wah,ada segmen yang menarik perhatian kathy pulak la malam ni iaitu segmen Epilog Dari Sebatik. nak tau nape kathy berminat sangat nak tengok tadi? sebab musabab nye kerana kathy ni adalah anak jati Tawau Sabah dan pernah menetap di Pulau Sebatik khususnya kg. sg Tamang dari tahun 1979-1996. kathy baru je menetap kat kota tinggi ni dalam 4 tahun ni,ikut suami tercinta lah katakan. hehehe. walau kini duk jauh dari kampung asal,namun kathy tetap sayang dan bangga menjadi anak Sabah. yang penting kita semua 1 Malaysia,semua kita bersaudara..asal usul bukan ukuran kan? jangan ada prejudis kerana asal kelahiran sesorang itu,kerana bukan itu jadi ukuran baik dan jahat seseorang. bagi kathy semua orang baik dengan cara nya tersendiri. betul tak?? im proud im sabahan and malaysian.
SELAMAT HARI MALAYSIA
nota kaki: dont judge a book by its cover

3 ulasan:

  1. dah lama x tengok M3

    salam kenal..dr segmen hanif idrus =)

    http://qurratulain-pagaremas.blogspot.com/2012/09/hanif-idrus-segmen-menerjah.html

    BalasPadam
  2. best2x .. bangga ! kampun kita masuk m3 .. hehehe ..

    BalasPadam
  3. akak..kite pun dari sabah juga.....

    BalasPadam

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih Sudi Baca Entri Ini...
Sebarang Komen Dan Komplen Amat Di Hargai....
T.Q.V.M.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KLIK UNTUK KE ATAS
 

Belong ToDiari Resipi | Designed All Reserved By KathyR’bain78