LAMAN TULIS ENTRI AGAMA RESIPI TIPS PETUA INFORMASI REVIEW BLOG REVIEW NOVEL LIRIK & YOUTUBE PETA LAMAN

Khamis

SUP CENDAWAN

 
BAHAN
cendawan di belah dua
bawang putih dan merah
kiub pati ayam
cili kecil
daun sup
perasa
CARA
tumbuk lumat bawang putih dan merah dan tumis hingga naik bau. tambahkan air secukupnya,kemudian masukkan kiub pati ayam. biarkan air mendidih,baru masukkan cendawan,cili yang dititik kasar dan bahan perasa taburkan dengan daun sup.

12 ulasan:

  1. Wah,...senangnye.. suka makan cendawan... kena cuba ni..hehe
    tq share..

    BalasPadam
  2. hihi...cik akak tak makan cendawan lah kak...lepas nie cik akak tukar sayur lain..hihi

    BalasPadam
  3. assalamualaikum kathy...sedapnya..;)

    BalasPadam
  4. @Abak@Pedamba Cinta Penuh Mahabbahresipi kat sini semua simple tau abak..try la..akak sengaja tak letak sukatan untuk bahan,ikut taste sendiri...

    BalasPadam
  5. @Nao Meisedap la cendawan sis...try makan la sekali...

    BalasPadam
  6. @Mas Zullwasalam mama..simple tapi sedap..encik hubby suka..

    BalasPadam
  7. lama tak makan sup cendawan...next time nak buatlah =)

    BalasPadam
  8. @y@N@^y@Niye ke sis..kalau goreng berlada pun sedap juga cendawan ni kan sis?anak2 suka makan cendawan goreng pulak...

    BalasPadam
  9. Kalau xsedap salahkn air tgn sendiri.. Haha..

    BalasPadam

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih Sudi Baca Entri Ini...
Sebarang Komen Dan Komplen Amat Di Hargai....
T.Q.V.M.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KLIK UNTUK KE ATAS
 

Belong ToDiari Resipi | Designed All Reserved By KathyR’bain78